maanantai 24. helmikuuta 2014

Maanantai 24. Helmikuuta 2014


Hei!

Tänne on tullut kevät. On lämmintä ja aurinko paistaa. Elämä on ihanaa! Oon joogannut paljon. Opiskellut hieman. Kerroinko jo, että varasin lennot Balille? Joogaopettajakoulutus lähenee!



Eilen kävin hölköttelemässä puolikkaan maratonin. Ja mä en oo koskaan tykännyt juosta. Osallistuin Walkathon sarjaan ja mun oli tarkoitus kävellä reippaasti koko matka ystävieni kanssa, mutta sovimme juoksevamme alamäet. Reitti alkoi Mdinasta, joka on mäen päällä, joten suurijn osa matkasta oli alamäkeä. Kun kerran aloin hölkkäämään en enää pystynyt vaihtamaan kävelyvaihdetta päälle ja näinollen hölkkäsin koko matkan ja juosin viimeiset 2km vähän lujempaa. Se oli itsaasiassa aika hauskaa! Aika oli noin 2h 30 min. 

Kotiin päästyäni olin kyllä poikki. Söin ja otin päikkärit ja päikkäreiltä herättyä olo oli kuin pahimmassa darrassa. Ehkä vähän nestevajausta. Join litran kookosvettä illan mittaan ja se helpotti :)




Täaaä on mun lemppari-ilme :D


Tyytyväinen maratonari


Osallistuin tässä kuussa kahteen joogahaasteeseen. Laitan tässä muutaman mun lempparikuvan












Tää antoi mulle mustelmia

Tässä mustelmat






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti